nöjd?







förlåt att jag är så osocial men det är så mycket i skolan just nu
och jag hinner inte och jag är inte så mycket bloggare av mig men jag försöker!

har mycket plugg nu alltså, no,so,spanska,matte
NOn & matten är imorgon
SOn tills på fredag
och spanskan tills nästa onsdag

super alltså, verkligen.
träning imorgon också så jag fattar inte hur jag ska hinna
ska på noramarken med lina på lördag
så om någon ska dit så hör av dig? :D

+veronica maggio ägde
vincent ägde
lundin var seg, men han är ju ändå min och fridas bästis!

puss poptant/sofia

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj så mycket ni har fått med skolan redan.

vi har inte fått en ända läxa.......typ

2008-08-27 @ 22:19:25
URL: http://stinaettstinatva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0