om du vill ha mig nu kan du får mig så lätt



HÅKAN BILJETTERNA ÄR HÄMTADE
JAG OCH FRIDA HAR HÅKAN BILJETTER!<3
jag tror nog jag dör nu

imorgon ska jag & frida till stortorget och lyssna på veronica maggio
och antagligen träffa stina och channie (kanske några mera ? :DDD)
så jävla pepp på livet jao! :DDDDD

så den 13 november blir det håkan hellström på conventum
och jag ska tjata på min mamma så jag ska få ta ledigt!
PUSS PÅ FINASTE HÅKAN OCH FRIDA
jag älskar er<3

peace out

+ förlåt att jag inte är så social på den här bloggen men jag måste först och främs skriva i min och det har jag inte gjort på ett tag.
ni får iallafall ursäkta och jag ska försöka skriva mer!
PYSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0