this spring has been the wierdest one


 ville bara påpeka att jag har en gulli hund och att vårat kök snart är klart. det är super lyxigt! gud jag kommer äta, sova, dö i köket.
Ikväll blir det en hemma kväll. woah, jag kan inte riktigt fatta det. jag-är-hemma-på-en-fredag-kväll! Men jag har faktiskt orsaker: jag lovade pappa att vara hemma för en gångs skull och ha myskväll(han har tillochmed köpt godis åt mig<3), jag är sjuk. somnade 2 timmar när jag kom hem och har haft ont i käken och huvudet typ halva dan och jag ska till sthlm imorrn. alltså så måste jag vila. Det är faktiskt rätt så skönt. fast jag skulle nog hällre sitta och umgås på deed med mina nära och kära, det var lite jobbigt att säga nej faktiskt.
jag och min broder exprementerade med min kamera. han är mysig och snäll & är nog världens bästa broder. även fast han inte ger mig tårta varje dag och köper presenter till mig. Alltså så är inga bilder redigerade. OCH jag är väldigt stolt att säga att jag fick MVG på muntiligt prov i NO
nu ska jag försöka lära mig nån bra laakso låt på gitarr och packa inför imorgonnnn. sthlm kommer bli jätteroligt och jag ska åka med saga. finaste rödtotten i unerversium
chillN trillN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0